chillar mode

slår på chillar mode och glor på truetalant, hoppas det är nån bra som är med annars är det ju inte värt.
I morgon blir det dyket dagen ska ta hand om små ungarna i 1;an yey finns det nåt bättre att göra eller? tro mig det gör det! Ne men det blir väll att vara fullgång hela tiden och se till att dom inte blir uttråkade, lär ju inte hända!
Men jag kör på att vara possetiv, som vanligt! vill påpeka att vi går från förskoleklass till nian på våran skola, men den är inte särkilt stor vara 170 st tror jag som går på den, lite plutt skola skulle jag vill kalla det ;) jorå.
nej men jag har väll inte mycket mer att säga, vi hörs hej.
kör väll med en bild på min lilla(fast väldigt stora) älsklings jacka puss på den!

Kommentarer
Postat av: vän

Snygg chey det där<3

2011-08-26 @ 15:03:30
Postat av: svar till vän

vore ju kul om du skrev vad du hette, men tack en då!

/Elin

2011-08-26 @ 17:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0