gårdagen

hejhej, hade jätte kul i går ! vi spelade spel åt mat och spelade kub vilket var mindre roligt med tanke på att det åskade och blixtrade och jag höll på att skita på mig! hatar åskan, camilla sa att hennes hund nog förstod hur rädd jag var! haha då är det illa!  men det var inte kul de ne! ska lägga upp bilder från gårdagen också, fick några bra, eller ja kanske inte men jag vt inte ska kolla igenom dom innan jag lägger upp på bloggen!  sen så ska jag dra vidare till min farmor och äta lunch, mycket trevligt och sen åker vi och hämtar Gustaf( min bror ) på handbolls träningen och åker ut till bista för att han ska köpa en garderob! emmm... ja det var väll allt! ha en bra dag
Puuuussss/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0