saknar dig

ojoj, skratt ligger riktigt nära tårar! Jag var på bio med frida i dag lite så där random drog vi och kikade på saknar dig, den filmen är sjuk bra och sorglig, men tro mig inte rolig, så sorglig! jag och frida tittade och helt plötsligt börjar hon i filmen skratta och det lät väldigt roligt och det var helt galet, vi fick skratt anfall och satt och garvade ungefär 10 min i en biosalong vi kunde inte titta på varandra heller, helt sjukt! som tur var så var vi inte ensam om skrattandet det var någon lite längre bak som också satt och skrattade, man skakade av skratt.... inte kul alls! sen grät vi sjukt mycket också, den var hur sorlig som helst, fy.... verkligen sorglig.... hämsk film verkligen :( men bra!
rekomenderar enormt för er som gråter mycket på filmer!
Var ju på birsta innan och köpte garderob till min bror han köpte en som mig fast svart. he wants to be like me!
bild från grekland ( santorini ) tagen av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0