whaats up my dears?

hejhej, sitter här och pratar med amanda på facebook chatten och hon ska göra ett blogg schema till mig! hon satsar på mig hon vill att jag ska bli stor kändis! hon är lätt utsedd till blogg coatch! Ser lite på tvn under tiden jag skriver här, i morgon blir det galtström med skolan från 8.30-20.30 på kvällen, vi älskart! inte.
men jaja, slutar jobba runt tre endå så! sen myser man bara, och köttar brännboll med mot mentorsgrupperna, go monas ena halva! vilket baserar på dom bästa spelarna i hela skolan, såklart!
Det går ganska bra för mig att blogga, läsar statistiken håller i sig och allt fint , exept komentarerna, blir jätte galer när ni kommenterar, spelar inte någon roll vad ni skriver bara ni inte skriver" fin blogg kika gärna in på min" det är den tråkigaste kommentar man kan få... jo men det här går bra!
hade på mig svarta tregins och svart linne + jeans jacka idag på skolan med lockit hår! det var väll ok!
jo men det var väll allt, ni får en lite cambild osså!
puuuussss/E

Kommentarer
Postat av: The Coach

Som coach är jag mycket stolt. Hedersuppdrag!

Schemat är på G!

2011-08-29 @ 15:07:28
Postat av: Ella

Fin blogg!;) kul när du skriver ofta!!:)

2011-08-29 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0