Dag 1 - En resa jag minns

Haha, oj. svårt val men det får nog bli när jag åkte till alperna i valdésere 2008.
Jo, det började att vi fick en lägenhet som luktade, ja... Räkor, ni vet sådanna man måste skala själv som luktar förjävligt, det luktade pga att diskmaskinen läkte upptäckte vi. Sen så var det fantastisk skidåkning där, <3 Men en dag så skulle vi åka en blå härlig liten backe, så när vi kommer dit finns det ingen lift som går tillbaks, tyvärr , ja den blåa backen var tillfälligt avstängd pga lavin fara, och själv klart så var enda ner vägen en ... Här kommer det, förbered er på det hämska... EN BRANT SVART ÄCKLIG PUCKELPIST. Kan ju lungt säga att puckelpisten i vemdalen är en liten kulle jämnförtmed det som jag nu skulle ned för, fy helvete. Ja, så jag satte igång med mit gallskrik och det var nog ganska pinsamt när jag tänker efter.. det var ju folk omkring.. Sicksackade iaf ner för hela backen, Kom ner tillslut efter allt grin. Kan ju säga att det där gjorde att jag var rädd att det skulle bli sådär resten av veckan.
Kan ju ge er en bild på en puckelpist som inte var brant jämnfört med den jag fick bestiga ( fast nedåt )
Ni bör tänka på att jag bara var 10 år då... EHE

Kommentarer
Postat av: Igelkott

Hej igelkott!! Vilken härlig puckelpist! 😍

2011-12-02 @ 09:18:20
Postat av: ebba

Jag kan tala om att jag också har gråtit i en puckelpist en gång, var väl också runt 10-års åldern då skulle jag tro haha.

2011-12-13 @ 18:31:56
URL: http://ebbaannasofiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0