Godmorgon

Hej Hasse!
Det börjar ju närma sig jul och vi undrar vad Axel och Carl önskar sig i julklapp, så om du kunde skicka en liten önskelistan så vore det perfekt :-Dr
Har typ nyss vaknat ska snart äta frulle, skulle ju ha åkte slalom med mina greijta vänner idag men liften i backen ville sig inte fungera, brukar man inte testa sånt innan man har års premiär i den? haha. Vi kollade även om sidsjö och sundsvall var öppen, men Icke.
Inte något kul har jag att komma med inte. Eller jo att jag köpte täckbyxor till idag men icke skulle jag få andvända de,. Har det bra

Kommentarer
Postat av: Slalomåkare

Frida och jag har antagligen träning morgon, så att... ;)

2011-12-11 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0