Time- via mobilen

Hallå!
Väntar på mamma och pappa medan dom är på spinning, gått 12 min detta känns ej positivt ..
Andledningen att jag väntar på dom är att vi ska köpa skal till iphonen.
Jaja. Var det någon som tänkte på att Dagmar var i farten? Och då är det säkert någon som undrar, Who the hell is Dagmar och då ger jag denna enkla förklaring, det är en person som är agrisiv, hon välte en hel del träd på vägen in till stan och gjorde att folk ej kan glo på sina tv apparater. Denna Dagmar var alltså en storm, gå in på www.aftonbladet.se
Själv kunde jag ej sova, har kommit fram till att jag är jäkligt rädd för storm, skräckslagen .
Ha en trevlig dag, för de ska jag försöka med även fast jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå.

Fint inlägg du skrivit! Undra sa flundra vem som haft för mycket fritid och döpt en storm till Dagmar. Jag var rädd att vakna upp på en annan adress ett tag. Men huset stod kvar på samma plats tack och lov. Lustigt namn, om sisådär 20 år ska jag ha ett lyckligt barn som heter Dagmar, du är välkommen till dopet. Inbjudningskort kommer!

2011-12-26 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0