Todays material

dag 11 - Varför jag började blogga.
Oh, please would you like to tell me why?
Haha ne, men jag tror faktiskt det var för att kunna gå tillbaka och se vad som hänt när jag blivit äldre, kul att se gamla bilder som väcker minnen, sen så om ni vill se min gammla blogg som jag bloggade på för ca ett år sedan så är det bara att kolla på www.elinstyyle.devote.se Ja att jag bytte blogg berodde faktiskt lite på namnet och blogg.se var lite mer, ja bättre och snyggare? Mindre reklam osv. Nog med det, jag började blogga då väldigt många hade bloggar, det började med att jag hade en med min kompis alva, haha vi glömde bort lösenordet så det blev ingenting, sen om den finns kvar vore rätt roligt att veta, minns inte om vi tog bort den eller inte. Men vad den heter det får ni aldrig veta, ojoj. Men haha, den fanns kvar Alva den fanns kvar! ojoj som vi skrev. Känner att jag börjar talka om sånt som inte hade med frågan att göra.. Därför struntar jag i frågan och går vidare till livet.
I morgon är det nobel middag med skolan på kvällen och finklänningen ska på, köpte jätte fina skor i dag och en ring, testade en ring jag inte ens ville ha också fick jag inte av mig den, haha Jag sa då till min mamma att jag nog skulle behöva köpa den, men då frågade vi expiditen om dom hade typ vatten och sopa, och då fattade hon precis och suckade, haha förstår henne, tänk vad många som råkar fastna i ringar... Jajja, men av fick jag den. Köpte ist en ring som jag ville ha, den är jätte fin, danke mamma!
Sen dagens miss är, Glömde ta klisterborttagningen på handbollen idag och vi har nobel i morgon, fint med typ smutssträck på händer/armar..
Stackars er som måste läsa allt detta och tack för att ni orkar, ni e ba bäst ! 

Dag 1 – En resa jag minns

Dag 2 – Detta ångrar jag
Dag 3 – En gammal bild på dig själv
Dag 4 - Mina bra/dåliga sidor
Dag 5 - Det här får mig att gråta
Dag 6 - Mina rädslor
Dag 7 - Det här är jag bra på
Dag 8 - Min första kärlek
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - Det här upprör mig
Dag 11 – Varför jag började blogga
Dag 12 – Någon/några du alltid har roligt med
Dag 13 – En bild på dig och en vän
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Någon du saknar
Dag 16 – Något du vill lära dig
Dag 17 – Om jag vann en miljon
Dag 18 – Det här hade jag på mig idag
Dag 19 – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 – En bild på någon du älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0