he ill he real he might got a deal

Hallå! Haft galet mycket plugg denna vecka, har ma prov i morgon, och på engelskan har vi 2 minutes talk som jag försök fått att fastna i huvudet och nu så sitter det, sen har vi massa so läxa tills i morgon som jag har gjort och sen så har jag ju haft träningar så bloggen har kommit i andra hand, men det är ganska självklar så ni får leva med det!
Har besluts ångest, vet inte om jag ska göra hemprov i so:n eller om jag ska ta skriftligt, får dock 1 vecka extra på mig i hemprovet.... Så himlans svårt att bestämma.. Blir nog hemprov endå.
Jaja, sånt vill inte ni veta, har köpt nobel klänning också, jätte fin kan även ha den på nyår och jul satt det är ++ dock längtar jag hur mycket som helst till nobel nu! ojojoj
Blev mycket det här, ha en trevlig helg, kanske inte bloggar i morgon, vi får se har träning kl 17! PUSSS

Kommentarer
Postat av: frida

bara att visa mig !!!!!

2011-11-25 @ 14:28:31
URL: http://friiiddaaaa.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0