Måndag 18:25

Hallå där!
Mina fötter gör ont. pga vi pkte skridskor på skolan. och jag har inga skridskor så jag åkte barfota. hehe ne jag skojas bara jag fick låna från skolan, hämskt osköna skulle man ju lungt kunna säga, skit.
Just nu hänger jag lite vid datorn och wordfeudar, jag är bra jag! Om man inte tänker på matchen mot amanda, jag fick 135 poäng för ett ord men hon kom ikapp.. Så om nån vill vinna möt mig ( Elinsöderlund 123 ) Lycka till, ! haha
Peppar lite inför träningen också, Kajsa hämtar upp mig och skjutsar in mig idag, lyx ;)
Mitt rum är klart, kanske sagt det redan, haha jag vet inte...
Super mysigt, eller klart kanske man inte kan säga, ska ju upp med en del tavlor och garderob med sängen och skrivbord är här. myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0