Måndag 22:47

Hallå där!
Idag gick jag till skolan som vanligt. Hade no prov vilket gick jätte bra hade dock bara en halvtimma på oss att göra det så hann inte klart med det gick endå bra, och läste igenom dom frågorna som jag ska göa i morgon så jag såg att de kommer gå bra de också.
Efter skolan åkte jag och mamma in till stan/skönsberg för att möta upp pappa och kolla på golv till mitt rum!! Vi hittade ett jätte fint och det läggs i morgon. Ps. Hann inte ta före bild på rummet, men ni kan ju föreställa er hur det såg ut.
Sen åkte vi och åt på sushi bar, jag tog dock inte sushi utan något köttigt , Riktigt jädrans gotta!
Sen åkte jag och mamma på DollarStore och vi fick hem en del, tex Shampo och balsam + tvål och tops.
Efter allt detta jag skrivit så blev det handbolls träning, super skönt! Hade dock lite tränings värk sedan helgen, men det var ju bara så lite att det knappt kändes! ;)
Nu fick ni ett alldeles för långt och segt inlägg! Men Tyckte ni skulle få läsa lite så ni lär er något nytt! haha Puss!
'
Bästa vännerna! Riktigt heta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0