BEHÖVER INSPIRATION

Som sagt! Vet inte vad jag ska blogga om... No idea!
Gick hem lite tidigare från skolan idag måde inte något bra :% Gick hem sov och sedan plugg plugg plugg!
No prov på Fredag, men det ska nog gå bra! Känner att jag kan det mesta ska bara finslipa lite!
Coolte.
Sen nu lite senare har jag köpt hem lite musik på itunes, kände att det behövdes, har inte gjort det på ett tag hade typ dom här låtarna grenade och massa såntdär som man lyssnat för mycket på som inte är så bra längre enligt mig.. Älskar musik, speciellt det med drag i!
Min vän Åsell ville att ajg skulle göra video blogg och jag svarade , Noooooo waaaayyy! Så nu kan ni lika gärna sudda det från önskelistan. sry sry! haha
U wanna know something bad? min telefon har snart slut på pengar.. BAD BAD BAD.. :7
woooooo

Kommentarer
Postat av: Mandiiboo

Snygg du e :*

2011-10-29 @ 00:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0