Bild bomb, Gamla Bilder

Grekland iår
Grekland iår
Grekland iår
foto dagen hos camilla
Alva var med mig efter skolan
Tumbs up!
Jag
Kikade på en hel del fotbolls matchen pga förkyldning
På väg till alva
Umgicks hos alva
Var med min braiga vän frida och käkade hallon!
Träffade Kenza Zouiten och Andreas Wijk ( dem är båda två stora bloggare! )
Bytte profil bild på facebook hahahah, om ni ville veta
Tog tag i mig själv och fyllde ett år äldre! 14
Blev firad av dom bästaste vännerna! I love you!
Började gilla blusar A lot!
Spelade inte matchen men var riktigt taggad åt dom andra ist!
Took some ego pics!
provade olivias moppe hjälm, vart fin tycket jag
köpte en älskad poncho
Exprementerade med camen
Fotade med mina bästaste vänner, frida och frida!
Grillmys på öjen med vännerna!
Fotade i början av sommaren
Är med i iphone skal tävling
Och idag är det kanelbullens dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0