Fått en flaska i huvet/Dörr

Ja, rubriken lyder rätt! Fick en dörr som kom i 120 km/h i ansiktet idag och jag har en inåt/utåt buktande bula i pannan som är knall röd... Love it!
Sen måste jag säga att det är jätte kul att ni komenterar i bloggen och på frågestunden, fortsätt med det, men vet ni vad jag skule tycka var jätte mycket kuligare, om ni sa vem ni var ! ;) Dont be Shy !
Idag fyller min bästavän år hon blir 14 och jag ska till hos sen och jag vill säga grattis till henne och tycker ni också kan göra det för då blir hon nog glader! <3 Klicka på bilden på alva och mig och kom till frågestunden! Puss
Var även med evelina en timme också efter skolan, vi skulle plugga both of us så vi kunde inte hänga så länge, men det var ju kul så länge det varade! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0