Hello there!


Hallojsan!
Åkte in till stan efter skolan, gick där ett tag med alvisen och sedan kom mamma och hämtade mig lagom till handbolls träningen! Det gick bra i dag också, fick lite ont i tummen bara, men så kan det vara bara att köra!
I morgon åker jag och frida tolf in till stan dirre efter skolan för att köpa present till alva för vi ska fira henne på fredag, sedan kl 17 typ så ska vi till laserhallen med fotbolls laget och visa vad man går för, jag brukar ju oftast vinna! hehe eller? :) Efter det käkar vi på biteline, blir tacobuffé för mig, för dom flesta tror jag!
Ne nu ska jag inte skriva mera, puss!
en jag som inte riktigt vet vad hon håller på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0