Svar på kommentar angående design!

Fick en fråga förut idag om vem som fixar min design, eller hur man gjorde och om jag tog betalt för det. Jag fixar min design själv med lite hjälp av Amanda. Det går inte riktigt att förklara, testa dig fram, eller fråga om någon kan fixa en åt dig! :) Jag betalar inte för det, men jag kan inte garantera att det blir som det ska, testade mig fram själv, och det som blir är att man får samma design som mig fast med en egen vald header som det står att jag gjort designen i! ;)
Hoppas du blev nöjd med svaret! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt namn :') Bara att säga till om du behöver mer hjälp med designen!

2011-10-04 @ 21:17:31
Postat av: Amanda

Ja, datorn fyller inte i mitt namn när jag försöker kommentera elin.

/ AMANDA

2011-10-05 @ 19:51:22
Postat av: Elin svar

2011-10-05 @ 20:38:07
Postat av: Elin svar

Knepigt hurru! :( MEn var det du som frågade om designen amando? :)

2011-10-05 @ 20:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0