Today i don't feel like doing anything

Hallojsan! I dag drog jag till hallen till 10 över 8 för att ha idrott! Efter idrotten hade vi no prov, gick väl helt ok hoppas jag! Efter skolan åkte jag in till stan med mamma för att hämta upp gustaf och sedan åkte vi vidare till mammas skolan för att plugga, ingen ide att vi åkte hem och gjorde det för min bror hade träning kl17.
I morgon så åker jag in till stan för att handla någonting till Viola! Wonder what!!! Nu ska jag göra absolut ingenting , kika hollywood fruar och sova! Det borde ni också göra, its a day tomorrow also u know!
Hej då Hjärtisar!
Förresten! ! ! Har ni någon ide på vad jag ska ha på mig i morgon, ni kan ju titta bland alla mina inlägg och så kanske ni ser en fin outfit så kan ni kommentera med inläggets titel på det här inlägget! Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0