vinst + matte plugg

I går var jag på fotbolls avslutningen och då hade vi radat upp oss för at ta imot medaljer för att vi spelat detta år med EAIF, så ska dom göra någon namn dragning för lotto vinst, och då trodde jag att det var dragning på dom som köpt lotter, och så hör jag när dom ropar upp mitt namn i högtalarna " Elin Söderlund " alla tittade mot mig och jag bara stirrade, fattade inte att jag skulle gå fram... Så säger Annie till mig att jag ska göra det, också gör jag det medans alla exakt alla tittar, det var typ 300 pers.... eller kanske 200, i don´t know! Det var det pinsamaste jag gjort någonsin... Sen så vann jag ju första pris, 1000 på Lindbloms sport! Det var ju jätte kul såklart!
Sedan efter kakparaden så spelade vi i mitt lag mot essviks p 98 och det gick ju som det gick  ( vi vann säkert;) ) Men det var inte så kul för min förkyldning, vart helt slutis!
Nu sitter jag och pluggar matte, har prov på fredag!
bild i repris

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fixar din design på blogg.se? Eller hur gör man ? Betalar du för det ? :)<3

2011-10-02 @ 19:09:40
Postat av: Lisa Gröning

Grattis till den fina vinsten.

Mormor

2011-10-05 @ 18:39:28
URL: http://pyssellisa.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0