yesterday


Hallådär!
Handbollen i går gick bra vi vann båda matcherna, dock minns jag inte med hur mycket och jag vill ju inte säga fel. Kan försöka ta reda på det! Vi kom hem ungefär kl 11 och jag hade jätte ont i mitt huvud, så jag somnade på en gång! Eller ja nästan iaf..
Idag har jag sovit ut! Kollat lite tv, pluggat, och sen lite dator. Det är typ min dag.
U wanna know something, min axel gör super ont, inte kul alls måste ha gjort någonting igår när jag spelade, kände inte av någonting då iaf,  och jag tror inte man kan ha träningsvärk i axeln, eller kan man? hehe vore ju kul och veta!
Ne, nu ska jag fortsätta, slappa. Glömde berätta ensak, kl 13 kom Frida T hit och vi fixade med powerpointen och vi blev nästan klar, Det är bara några bilder som ska fixas! Puuuuuuss!
/ ELINO
Mee today!

Kommentarer
Postat av: Lisa Gröning

Grattis till segrarna !

2011-10-23 @ 17:21:47
URL: http://pyssellisa.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0