born this way

Vilat, Städat och ja...... Ser på tv, nån konstig film just nu, inte bra..... Drar till en vänn sen och ser på film, vad vet jag inte! känner för att göra nåt kul av idag så dit ska jag, även om jag inte känner mig riktigt 100! Gick det bra idag förresten Amando???
Kör på svarta tregins och svart linne + jeans jacka tror jag, med fin skorna.
jo men , HEJ!
alltså, jag åkte utomlands för ja.... Fem veckor sen kanske och kolla bilden över så ser jag ut nu och den här bilden är sen jag kom hem.... Det är ganska sjukt, här var jag ju jätte brun.....
Puuuuuuss/E

Kommentarer
Postat av: frida

fin skorna ?

2011-09-03 @ 16:15:39
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

åh, älskar din blogg! den är så sjukt bra :o hoppas att du får en fortsatt bra Lördag :)

2011-09-03 @ 16:22:05
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Ekke

Vad snackar du om =S

2011-09-03 @ 17:14:18
Postat av: svar till ekke

ja, läs så borde väll det inte vara något problem?

2011-09-03 @ 17:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0