california kingbed

Lyssnar på musik as you can see! Fick sluta tidigare idag, riktigt skönt! Våran bildlärare var inte där så vi kunde inte ha sista lektionen. Ikväll har jag fotboll, måste smsa min handbolls tränare att jag inte kommer ikväll, ska ju spela fotbolls matchen på fredag så jag känner att jag måste vara med på fotbollen ikväll. Vet ni hur man laddar upp youtube klipp på bloggen? well teach me!
Sen om ni vill att jag ska blogga så får ni börja med kommentarer annars bloggar jag inte alls . Det är ju synd för dom som läser! Men jag ställer lite krav!
Resa bokad till alperna " Tignes "
Ni är bäst!
Puuuuuuus/E

Kommentarer
Postat av: Lisa Gröning

Åh vad jag skulle sakna din blogg då Elin.

Det är så roligt att läsa om vad du pysslat med.



Kram från mormor

2011-09-14 @ 16:24:35
URL: http://pyssellisa.zoomin.se
Postat av: frida

jag vethur man gör !!!!!

gör såhär : gå in på youtube och välj klipp, tryck sen på dela, och sen bädda in, sen väljer du vad du vill ha för stolek på "klippet" och sen kopierar du den långa texten. sen går du inte på bloggen och gör ett nytt inlägg, tryck sedan på html, och lägg in texten du kopierat och tryck på upptatera, sen finns klippet där !!

2011-09-14 @ 16:45:43
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Va ska ni åka igen? När dårå?

Vad härligt.

Kram

2011-09-15 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0