feeling sorry for my self

ååååhhhhh...... Är inte glad.. ska inte vara med på distrikts lägret för att jag är förkyld, fick inte. Vill ju jätte gärna vara med men samtidigt vill jag inte bli döende heller... man kör ju hårde träning ( riktigt hård) en hel dag... börjar ju med BIP test, det är ju inte så bra om man är förkyld. Sen har min nyckel knippa pajat, carl drog sönder den, tack..... tredje gången jag måste byta nyckel knippa den här terminen, för att jag råkar alltid paja dom. inte bra, ska nog köpa en med stål den här gången! + att min mobil dog i morse, no battery, = ingen wordfeud. okej så obsessed är jag inte, lovar! + ni får dåliga bilder pga inget batteri till kameran, och det slut resulterar= varken din eller min turdag! tack och hej !
laddar dock upp mobil bilder nu, så please hold on!
ni är värd en riktigt cool bild!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0