just got home

kom nyss hem från skolan skulle ha följt med Alva Evelina och Oscar på Lottas järnvägs kondis men jag orkade inte, eller kände inte för det om man säger så. Ikväll ska mitt favorit fotbolls lag spela match, men jag kan inte vara med, förkyld eller ont i halsen och täppt i näsan , hostar lite då och då också.  Nu chillar jag lite och ska köpa batterier till cameran också så jag kan foto matchen! yey, vet inte om jag ska ta med mig stativet eller inte kan ju liksom foto och skicka till tränarna! dom kanske vill ha bilderna lixom, Who know? i don´t !
he-he

Kommentarer
Postat av: frida

WB mig elin ? why ?

2011-09-16 @ 21:57:52
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0