Kenza och Andreas

Ooooohhh!  Inte illa fick ta bilder med både Kenza och Andreas idag och båda två sa att min kamera var skit snygg, that made my day! Vart ju glad så klart, Andras sa ( Sjukt snygg kamera, tror jag är kär ) Hihihihi gladis! Sen tog vi bilder med dom också! var inte bra bilder på mig ser ut som en jätte bäbis måste ju skratta också på varje bild så man får ffiiin dubbel haka! haha inte kul alls, alla andra blev ju bra! :(
herreguuud! happy
Annie, Kenza och Viola!
Jag, Andreas och Alva
Annie, Andreas och Camilla
Puuuuuuss/E

Kommentarer
Postat av: frida

fock ingen bild med kenza jah eller, skulle ha gatt med er !!! ;(

2011-09-02 @ 21:01:40
URL: http://friiiddaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0