Kom igen nu!

Jag är ju med och tävlar om ett iphoneskal på Emma Nygårds blogg, tävlingen sammarbetar med iphoneskal.se och bloggtavlingar.com och du får möjlig heten att välje vilket iphone skal du vill på deras hemsida och sedan tävla om det, Jag är själv med och tävlar och håller tummarna! Minst 15st ska vara med i tävlingen för att den ska bli av, så kom igen nu och tävla, det kanske är just du som vinner! Så klicka på bilden nedan och länken går direkt till Emmas blogg där tävlings reglerna finns!
Kom igen nu! Jag vill ju att det ska bli någon tävling!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej elonpelon! :)

Jag tänkte att jag skulle anmäla mig men det stod att den avslutades igår? (iphoneskal tävlingen)

2011-09-30 @ 15:26:44
URL: http://fridaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0