mycket bloggning = många besökare

Har jag märkt! And that´s just how it should be.. Dock dålig på att blogga mycket en längre period, ibland går det super bra och ibland dåligt, men det är bara saker som ni får leva med! Har ni något tips om vad jag ska blogga om så vore det kul att höra, som te.x
• Vilka bloggar läser du?
• Kan du göra ett video inlägg?( nowaaaayyyyy!!!!!! )
• Kan du berätta om en vän/vänner?
kommer inte på så mycket men typ, vill veta vad ni vill veta om mig osv... vore kul om man fick nåt tips!

tog bara någon random video från youtube, men det här är tignes! love
Videon borttagen pga Knepig låt! He-He
Jag hade djudet avstängt när jag såg den! Så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0