Prov

Hej! Kul att se att ni läst min blogg trots att jag inte bloggat på två dagar, eller inte aktivt bloggande om man säger så! Efter skolan stannade jag där lite med Frida och Nellie för att repitera lite inför SO-provet i morgon, känner att det kommer gå bra! Just nu tittar jag på PHs BFF, väntar såklart på att made ska börja!
Ska jobba lite matte sedan också tror jag och So också såklart!!!
Ska ta det lite lungt först nu ett tag, super trött!
Men vi hörs, mitt lag spelade match igår förresten och det blev 1-1 så det är (Y) Tummen upp! Men jag fick ju fotrfarande inte vara med pga förkyldning. 
På bilden, Frida Tolf och Frida Åsell
Tagen av, Mig

Kommentarer
Postat av: emma nygård

SV; nej det är på fredag :) men eftersom för lite har anmält sig till tävlingen så måste jag skjuta upp den med 10 dagar! Så du får gärna sprida budskapet vidare att jag har en tävling, för är det inte 15 tävlanden blir det ingen tävling :/

2011-09-29 @ 16:42:28
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0