Svar på kommenarer!

Tack för att ni kommenterar blir riktigt glad, spelar ingenroll vad ni skriver blir bara glad jag får en kommentar! ( ja, det peppar en ju ) Här kommer lite svar och tack för kommentarer!

Lisa Gröning- om gårdagens outfit!

 

Läcker!


Svar: Tack mormor, snällt av dig! :)  /E


Ebbaannasofia- om don´t know what to say:


Hej Elin, vilken fin blogg du har :)


Svar: Tack så mycket Ebba, desamma! :) /E


emma

 

Sv; hejsan :) roligt att du är med i tävlingen :) Snyggt skal! Och roligt att du läser min blogg ofta, blev jätteglad! Jag väljer vinnaren efter om det skrivit motivering kollar jag på det, annars kollar jag runt lite vem som kanske är i mest behöv av ett om jag inte hittar nåt så drar jag lott! :) kram


Svar: Ja, kul att vara med också! Tro mig är verkligen i behov av ett skal andvänder min mammas utslitna just nu, min gamla är trasigt! Jag får hålla tummarna! /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0