Tomorrow = the day when school starts

Godkväll
Idag har jag verkligen levt ut sista dagen på en helt bra sommarlov med underbara vännen och nyaminnen utan något bra väder! I wont complain, för jag har gjort det bästa av situationen (situationen=dåligt väder). Jag och mina Goa vänner bakade, riktigt mycket, för mycket... Eller det tog väl typ slut men det var inte nyttigt.. Vi hade iaf en hur bra dag som helst, den här dagen är värd att minnas som sista dagen på sommarlovet. Känner ändå att det var bara någon vecka sedan jag drog på mig mina skolavslutningskläder och påbörjade detta sommarlov. Men som sagt det har varit ett bra lov, och det firar jag med att lägga upp lite bilder från denna sommar


Kommentarer
Postat av: Duvetvem

Asså pajen var riktigt god!

Svar: lol nellie, om det nu är du. Det var den faktiskt, riktig gooding.
Elin Söderlund

2012-08-26 @ 08:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0