Beautiful

Vill börja med att säga att min bästavän Frida Tolf fyller 15 år i dag och jag vill utbringa ett stort grattis till henne, Grattis! plugga hårt till moppekortet nu då!!!  Annars idag har jag varit i skolan, vi har tema vecka vilket betyder att vi kommer fördjupa oss i ett vist ämne under en vecka, i år är det Religion, det positiva är att vi precis haft religonsprov och har lite grundkunskaper. Okej så något annat? Ja, efter skolan så gick jag, Alva Nellie till Frida för att fira henne. Det var allt för mig idag, förresten var det kul att jag uppdaterade med lite bilder igår? Kändes som att det behövdes lite nytt här.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack bästis! Var kul att ha er här idag! <3
Ja nu ska jag plugga som bara den. När snön försvinner ska vi åka mycket moppe!! :)

2012-12-10 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0