15 februari - No time to lose

Okej, jag har inte haft tid att blogga för jag har varit i den underbara staden London, jag kom hem på söndagsnatt och har inte haft tid att blogga sen dess, jag ha en hel del bilder och ska visa dom ASAP.
Har nyss kommit hem från träningen har haft dubbelpass idag, först handboll sen fotboll, det är rätt kul ändå, även om man är lite slut, men man har liksom bättre humor när man e trött. Så det var det, nu ska jag plugga matte, ! I morgon åker jag till backen och innan det ska jag plugga jäkel så jag kommer troligtvis inte blogga i morgon heller, om ni inte har tur dvs. Har en del att berätta från resan antar jag men gör det då bilderna kommer ! Kram ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0