22 februari - oh well

Hej där!
Jag är sjuk som alla andra också värka vara. Jag kan ju berätta lite om mina dagar, I Lördags så kände jag att jag hade lite, puttinuttit ont i halsen, jag menar det var inte så illa, sen på söndag så var det mera åt det här hållet " Aj, min hals.. Äh skitsamma." Och lite senare på kvällen så blev jag ganska så mycket sämre, På måndags morgon vaknade jag hade jätte ont i halsen, riktigt riktigt ont och så ska jag resa mig upp och så pang så har jag nackspärr och nu när jag säger nackspärr så tänker ni " Men mes nackspärr har väll alla haft så ont gör det ju inte," Men då kan jag fortsätta berätta och säga såhär, Det var inte någon mesig nackspärr här inte, utan när jag skulle resa mig upp ur sängen så gick det helt enkelt inte, jag skakade som jag vet inte vad och skrek på mammsen. Men jag tog mig upp och det är ju bra. Sen så har jag blivit sämre och sen nu så har jag blivit bättre och jag har skrivit klart nästan min SO uppsatts och det känns jätte bra. Jag har även pluggat matte.  AND NOW THE GOOD NEWS..På Fredag så kommer jag + släkten att gå ut att äta för att fira att min pappa fyllt år och jag får träffa kusinerna Hela slanten från pappas sida. Det kommer bli mysigt. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0