- friiiddaaaa.blogg.se

min vän frida åsell, bloggen är absolut värd att följas, kolla in den!
Jag har varit vän med denna människo varelse sedan jag var ca 4 år, och nu är vi 14 det utesluter att vi varit vänner i 10 år vilket är ett bra tag, men jag kan lova er att det märks att vi varit vänner en sådan lång tid, vi känner varandra utan och innan dvs. Frida är den vän jag hållit kontakten ( då menar jag sten hård kontakt ) med  längst och jag är väldigt glad för det! Men detta betyder inte att vi aldrig bråkat, för trust me, det har skett en miljon gånger. Det var faktiskt något år sedan vi bråkade vilket är Tumbs up! Det bästa med frida är att när jag drar ett skämt så skrattar hon inte med mig utan åt mig <3 haha ne skämto sido!
Kolla in bloggen bara så blir jag glader! Ha en trevlig kväll! 
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0