Workout

hallå
Vilket skitväder det är, vill inte ha det såhär tanken är ju att det ska vara sommar, arg.
idag har jag varit med frida, vi kollade igenom lite bilder sen vi fotade sist och massa annat, senare så åkte jag på handbollsträning vi hade fystest, det gick faktiskt bra. Nu så är jag bara jäkligt trött och ska väl sova snart tror jag. Sen kan jag ju även informera om att jag är lycklig och har bokat in moppetider nu, känns jädrans skönt att ha det gjort. Så nu får jag väl börja plugga teori. Har dessutom inget minne på datorn längre, eller jo men nå så lite att jag vill gråta, måste fixa det så jag kan ladda upp bilder från kamera och mobil. 
Följ mig på instagram för mer bilduppdatering @elinsderlund heter jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0