22 Mars - we are young

Jag har bloggat väldigt dåligt och jag är ledsen för det. Men I morgon så ska jag på friluftsdag med skolan och jag laddar mobilen fullt och knäpper en hel del bilder så att det lite mer material till bloggen. Hopas ni har haft det bra det har jag. Har sån himla träningsvärk sedan fotbolls träningen igår, kunde typ inte gå upp för trappen på skolan idag, kusligt illa. Har renskrivit labbrapporter ikväll och lyssnat på musik! Kan ju skriva upp vilka låar jag lyssnar på för det mesta.
TOPP 5 MUSIKEN!
1. Animal - Miike snow
2. We are Young - Fun.
3. Paradise - Coldplay
4. Dance - Rebcca & Fiona
5.Fallskärm - Timbuktu

Här har ni min älskade spellista.
to night we are young /
Markera det vita fältet mellan de två snesträcken så ser ni vart ni ska trycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0