20 maj

Åh, har haft fullt upp hela helgen och har inte hunnit bloggat. Men igår så spelade jag match på morgonen och vi vann med 3-1 och det känns brabra, sedan åkte jag in till farmor och firade hennes man och seda så åkte jag in till stan och åt med Julia, alva och moa och sedan så gick vi på bio, vi såg på the dictator och det var ju rätt sjum humor, man skrattar om man är trött och vi var trött. Hade även nå folk bakom oss som skrattade åt varje ord, vilket var lite kul de med. Idag så åkte jag in till stan vid halvtre och sedan hade vi spelarmöte med handbollen och efter åt åt vi på biteline. Så jag kan säga att jag är nöjd med min helg. Åh jag vill ta moppekort nu, så kul!
image description
vill till London!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0