Countdown

Jag är mega glad , den åttonde maj ska jag och mina vänner på onedirection och de ska bli så himla kul kan verkligen inte vänta, sedan den tjugonionde så kommer Beyonce till globen och jag ska även på hennes koncert. Det var svårt att få biljetter men lyckades båda gångerna så himla bra! Nu åter till veckan, ja jag har varit sjuk hela veckan hade feber i måndags och lite i tisdags och idag har jag varit lite dålig men blivit bättre nu mot kvällen och ska på skolan i morgon. Annars har jag väl inget mer att säga ! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Det blir häftigt Elin.
Kram från mormor

Svar: ja jättekul!
Elin Söderlund

2013-02-14 @ 08:39:31
URL: http://www.pyssllisa.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0