Yellow raincoat

Har idag hunnit med: Nationella prov, skola, plugga, träna.
Nationella gick bra, det kändes så iaf, skolan har gått bra och plugget med. 
Jag åkte till södra nu ikväll och åkte 5km skidor, har inte åkt förutom på skolan då på jätte jätte länge så det var ju lite ovant och vingligt men det gick. Ska nu äta lite kvarg med hallon och göra klart det sista på matteläxan. I går åkte jag förresten till backen, det var jättetrevligt var där 3 timmar och det var så kul, har inte åkt sen vemdalen typ tror jag, var där vecka 3 för övrigt. Följ mig på instagram : elinsderlund där jag uppdaterar med bilder oftare. 
Bjuder på denna bild på alvo och jag, 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vad roligt att du har skrivit på bloggen igen.
Äntligen tänkte jag :)
Kram från mormor

2013-02-08 @ 09:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0